25 Aralık 2012 Salı

Benim İlk 10'um



Okuduğum kitapların sayısı çok fazla ve tabii ki çok iyi olan başkaları da var ama aşağıda liste olarak verdiklerim benim ilk 10'um :)
  1. Khaled Hosseini - Tüm kitapları
  2. Füreya / Sevdalinka              - Ayşe Kulin
  3. Olasılıksız                             - Adam Fawer
  4. Dan Brown                 - 3'lemesi ( DaVinci Şifresi - Melekler ve Şeytanlar - Dijital Kale ) 
  5. Benim Adım Kırmızı  / Kar - Orhan Pamuk  
  6. Mrs.Dalloway                       - Viginia Wolf
  7. Sensin Mağara Adamı          - Ayşenur Yazıcı
  8. Evrenden Torpilim Var           -Aykut Oğut
  9. Amin Maalouf ve Necib Mahfuz  - Tüm kitapları
  10. Ve tabii kendi kitaplarım :)            

Yine bana göre,
Her Dönem Mutlaka Okunması Gerekenler

  • Nutuk  - M.K.Atatürk
  • Mesnevi - Mevlana
  • İlahi Komedya - Dante
  • Martı - Richard Bach
  • Şeker Portakalı - Vasconcelos



2 yorum:

  1. Sözlerime ilk olarak gerçeklerle başlıyorum,
    -->İlk gerçek sizi yeni tanıdım...
    Keşke önceden tanısaydım diyorum. Keşke derken mütavazi olmak ya da sizi etkilemek gibi bir niyetim yok. Yazacağım yorumu güzelleştirecek, belkide dikkatinizi çekecek, ama asıl gerçek "keşke". Kişisel gelişimde ve dini kitaplarda bu hoş karşılanan bir kelime değil.Ama sizi ilk defa okuyorsam ve içimi acıtacaksa evet "keşke" diyorum, kendimi incitmek için.
    Kitabınız "bilseydim" e okuyorum. Ve belirtiyorum, bu favori kitaplarınıza lütfen kendi kitabınızıda koyun...

    YanıtlaSil
  2. İkinci gerçek, kitabınızı sadece okumak için aldım, demeyin zaten kitap sadece okumak için alınır, ben kitabı bir hayatı yaşamak için okurum. Ve teşekkürler bunu yaşattınız… Teşekkürler… kKısa bir belirtme -->Yazılarınıza devam edin…

    YanıtlaSil

SESSİZLİĞİN

24.Nisan.2009 Beni, Bu sessizliğin çıldırtıyor en çok Bir çıkıp bir kayboluşun Kasımda buluta giren güneş gibi Üşütüyor yokluğun